// mig ;) Not Johänna

Nemen hojja..
Nu börjar jag bli less på detta Johanna!
Du måste verkligen börja sköta dig med att skriva.. 

Nu kan du till och med bara smsa :) 
Hahha xD

Såå där nu har johanna fått vad hon tål.. Haha xd

Ne men hojja just nu sitter jag vid datorn.. Och Ingen absolut ingen är inne på msn eller är social på sms.. 
Det är hur jobbigt som helst. eftersom jag inte kan sova... 
Har försökt men det har inte fungerat..
Idag har jag faktiskt fixat mitt hår.. Som ni kan se en bild på. På min blogg (www.aamandapetra.blogg.se)
Bara att kolla om ni vill... 

Men som sagt vad ida skrev i inlägget tidigare.. Att det kommer säkert bli jag och ida som tar över Johannas blogg och skriver..

Men detta ska ju egentligen vara Johannas blogg eller hur. Så då är det ju hon som ska skriva visst? 
För sånna här inlägg ska ju egentligen bara vara gäst inlägg.. Men men så kan det gå så länge inte hatten är på! 

Men kan ju berätta vad Johanna har gjort idag..  

Idag har hon åkt med tåget hit till Gällivare. På tåget hade hon träffat en söt kille som hade tagit hennes nummer. 
De två hade blivit vänner ganska snabbt.. Eller vänner och vänner men men...  
Han var norsk och skulle vara här i Gällivare i 6 månader.  
Men iallafall sen när johanna hade käkat så for hon till gällivare för att vara med mig! 
Så det vart att vi mötes på andra sidan.. förbi barnhemmet...  
Så då gick vi till bussen för att jag hade glömmt att säga att vi skulle fara te malmbeget för att lämna saker åt broder min..  
när vi hade lämnat sakerna vart det gve igen och stan.. På stan vart det Mds, sitta lite och gå lite :) 
Sen vart det hem klockan 22.10 :)

Men eftersom inte Johanna skriver så sätter jag in en bild på hennes nya frilla :D 




Visst äre clint? =) 

Clint = fint ;)  

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fint!:)

2010-07-21 @ 16:46:09
URL: http://jenniferidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0