Petrus här!

Tjo alla söta johannas bloggläsare, Nu sitter jag här hemma hos mig och lyssnar på musik. Ska vänta på att johanna, Emil & Ida ska komma hit te Malmberget så ska vi går te Johanna och fixa hennes Rosaslingor,
Som ni kanske vet så ska jag & Ida gå med Johanna på hennes bal, Det kommer bli så roligt. Vi alla tre,  Jag och Johanna har kännt varandra länge, Och Johanna & Ida har kännt varandra länge, Jag har börjat känna idag från när hon började i våran klass, vi vart snabbt vänner jag och hon. Men Nu sitter iallafall Johanna och gästbloggar på min blogg, Så det kommer bli ganska roligt att läsa vad hon har skrivit senare. Men Nu får ni ha det bra, ni kan ju kolla på min blogg om ni vill. www.whytellmewhy.blogg.se :)
Hejdå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0