(Y)

jag måste ju börja me att min nya blogg är super fiin :) tack petra
hoppas jag kommer blogga mer nu än på min förra blogg..

Idag har det varit jätteroligt, vi fick åka sån där superball eller va de heter det, men jag åkte inte så, men det såg jätte roligt ut.. men petra åkte så hon tyckte säkert att de var roligt ;)

Snart ska jag åka till tjotti till mina småkusiner å vara barnvakt dära till dom.. för dom andra ska på möhippa å svensexa i mon så =)

Tack såå mycke perta för bloggen <33
                                                                                  ha de gott alla //
                                                                                               johanna sjöström

Petra, du får ocå skriva hur mycke du vill i den här bloggen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0