//Whytellmewhy.Blogg.Se

Tjena igen :)
Såg att Johanna den där lilla Skit ungen inte hade skrivit något inlägg :p 
Hojj hojj fy på dig Johanna du måste skriva Inlägg varje dag :) 
Visst tycker ni också det ni andra som läser den här bloggen alltså :) 
men men jag tycker som inte att jag ska skriva här vad jag har gjort efter som det är Johannas blogg :) 
Så om ni vill veta vad jag har gjort så kolla in min blogg ;) 
Den är : Whytellmewhy.blogg.se 
gästanvändarnamn: Tell
gästlösen: tell 
Och därför jag har det är för att inte min morsa eller mina syckon ska kunna läsa den...   
Men men Ha det bra nu då <3
Puss <3 
OCH JOHANNA KOM IHÅG!!! 
Varenda DAG att du ska SKRIVA INLÄGG på BLOGGEN!!! <3 :) 
hehe <3 
// Petra Fagerlönn ( Whytellmewhy.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0