MITT TAL!!!

här är mitt tal som jag jar hållt... 

 

                    EN PERSON SOM BERÖR

Min kusin Vicky från Gävle berör mig..
Hon är min bästa kusin man kan ha sen jag var liten..
vi har många minnen tillsammans och många roliga dagar både från Gävle och Gällivare…

Hon berör mig på hennes sätt genom hennes positiva och glada sätt. Hon är ALLTID, omtänksam och positiv. Vicky gör så att ingen människa behöver vara ledsen eller ensam..
INGEN kan vara som Vicky är, det finns bara en sån och de är hon och kommer alltid att vara så..

Hon har alltid sett upp för mig och min syster Sofia.. vi fick alltid vara hos henne när hon bodde här uppe i Gällivare och hon tog alltid hand om oss när vi var små och våra föräldrar åkte bort.. Då fick vi alltid vara hos henne.

Sen när hon träffade sin sambo Daniel och hon flyttade till Gävle blev det tomt utan henne, jag saknar henne jätte mycket tills dom kommer upp igen. Sen när dom åker igen saknar man dom lika mycket igen.

Nästa gång dom skulle komma upp igen hade dom fått barn! Sin älskade Wilmer dom hade fått.. Min bästa lillkusin som man kan ha och aldrig nästan kan vara utan, men jag måste ju det när dom far hem igen.. Han är så gullig, söt och världens goaste Wilmer. Man vill aldrig vara utan honom. Varken Vicky, Daniel och Wilmer vill man bara inte vara utan, det går bara inte..

Nu har hon barn och familj och bor fortfarande i Gävle, men hon är och kommer ALLTID vara den bästa, söta och underbaraste Vicky..

 

                                         JAG ÄLSKAR ER <33





ååh här är huvudpersonerna...

älskar er <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0