Besöket..

Idag var de dax för att gå och kolla mitt öra som jag ha haft ont i nu i 3 dar.. Jag ringer dit på morgonen, efter det så ringde dom upp mej så jag får komma dit kvart över 10...
Jaa, jag kommer till vårdcentralen, anmäler mej att ja kommit dit å massa å dom säger att jag ska gå till väntrummet å sitta där å vänta..
De börja med att läkaren kommer typ 20 minuter sent, å är jag få komma ín så ser jag att de är värsta n"gern som jag ska ha =/
jaa, han kollar mitt öra åså, och så säger han "ditt öra ser jätte fint ut, jag kan inte se nått eller känna nått.. eller vänta det är nån liten knöl bakom örat".. Jag fattar ingenting men säger, " Jag kom väl hit för att jag har ont i örat"?? jojoo sa han..
Jaa, han skickade mej till nått labb där dom skulle ta blodprov å se om jag hade nå infektion eller nått likande.. Jaa, de var rätt!! Jag hade nån liten infektion eller va hon sa.. å kollade mej i örat å sa, "Men herregud lilla vän, du börjar ju få öroninflamation"..
Jag sa bara "Jaa, jag vet, för igår var jag hos skolsköterskan å hon sa att de var rött å torrt å sårit i örat"..
Jag går tillbaka till den där läkaren, han skriver ut medecin, eller rättare sagt inte den medecin jag skulle ha.. Han skrev ut nån medcin för värk av muskler, leder och huvudvärk :/.. Men det visste inte jag förän jag kom till fjällnäs till ante å dom. Det var Inger, hans mamma som sa att de var de..
Så jag å Inger kanske sk i morron till nån "RIKTIG" Läkare så dom får kolla å kanske ge rätt medecin!!

Asså det går inte att gå till vårdcentralen här uppe, dom säger feel å dom ger jävla feeeel medecin åt en!!! hojja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0